Klacht Fonteyn: Zwembad randstenen waren niet genoeg op voorraad en nalevering is een dikke drama!!

HBENTER

Onlangs hebben wij randstenen voor het zwembad gekocht, helaas bleek bij het ophalen dat maar 1/3e van de stenen op voorraad waren terwijl op de site staat dat er genoeg voorraad is. (tot op de dag van vandaag nog steeds)

De stenen zouden direct besteld worden en met 2 weken binnen komen.
Ik ben nu een dikke 5 weken verder en nog steeds geen nieuwe randstenen, sterker nog, ze kunnen mij niet eens vertellen wanneer ze binnenkomen.
De communicatie met de desbetreffende medewerker is ronduit slecht, we worden slecht teruggebeld en reacties op mail zijn zeer minimaal...
Ik heb mijn zwembad terras half open liggen met alle gevolgen van dien, het mooie weer komt er aan en nog altijd kunnen we niet verder.
Slechte service, slechte communicatie

Ik wil / moet voor eind vw de nieuwe randstenen hebben anders kom ik in de problemen met vervolgacties bij het zwembad wat zou betekenen dat ik mijn zwembad deze zomer dus geheel voor niets heb.

Ook een klacht indienen over Fonteyn?