Klacht FoodiesMagazine.nl: Aanmaningen en fakturen na beeindiging van abonnement

Klachtnummer
# 98501
Gebruiker
Juud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 nov 2014 heb ik via de mail het abonnement beëindigt. 31 dec 2014 zou het jaar voorbij zijn. In de voorwaarden staat dat je 1 maand voordat het abonnement stopt dit kunt doen.
Op de eerste mail kreeg ik antwoord dat mijn abo door zou lopen tot 31 dec 2015.
Hierop via de mail gereageerd dat dit niet conform de voorwaarden is en ik in 2015 geen abo wens. Ook aangegeven dat ik het een agressieve aanpak vind en de voorwaarde die op hun site staat gekopieerd en bijgeplakt. Deze 2 mailtjes heb ik op 20 jan gestuurd. Op de mailtjes niets meer gehoord.
Kortom ik kom niet van het abonnement af en er worden steeds facturen gestuurd.
Nergens is een telefoonnummer te vinden om contact op te nemen. En via de mail word niet gereageerd. Ik hoop dat via deze weg, een einde komt aan dit drama.

De oplossing

Ik verwacht dat het abonnement beeindigd word vanaf 01-01-2015. Ook wens ik hier schriftelijk een bevestiging van.
Daar ik conform de voorwaarden opgezegd heb. namelijk minimaal 1 maand van te voren.
Ik heb op 26 nov 2014 de mail verstuurd waarin ik het abonnement opgezegd heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FoodiesMagazine.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FoodiesMagazine.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen