Klacht Foogli.nl: Bestaat Foogli niet meer, of stoppen ze het geld in eigen zak?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253733
Gebruiker
Merel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik schrijf al een tijd op deze site, ineens kom ik er niet meer in en wanneer ik probeer te mailen, krijg ik steeds: ooops, something went wrong te zien. Wanneer ik mail vanuit mijn eigen emailadres, krijg ik de mail terug.

De oplossing

mijn gespaarde geld op mijn rekening gestort krijgen. Ze stellen dat je 25 euro moet hebben verdiend, maar ik had ongeveer 8 euro, iets minder, maar wanneer ineens alles weg is, heb ik ook niets meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Foogli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Merel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet gereageerd. Ze zijn dus waarschijnlijk gewoon weg van intrnet, alleen de inkomsten komen nog bij hen terecht. Geen oplossing aangedragen, maar wel geld innen met mijn artieklen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Foogli.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen