Klacht Footlocker: bestelling retour gezonden echter geld nog niet ontvangen !

robschets

Ik heb op 10 november een 2-tal paar schoenen besteld en ontvangen voor het bedrag van euro 199,99.

Deze schoenen heb ik in 1 bestelling gedaan en separaat 2 verpakkingen ontvangen en opgehaald bij het Shell bezinestation UPS servicepunt adres: President Rooseveltlaan 743, 4383 NG VLISSINGEN telefoonnummer 0118-440588.

De schoenen heb ik retour gestuurd ivm pasvorm te klein. Ik heb de schoenen separaat teruggestuurd met een tussenpoos van enkele dagen.

Bij het UPS servicepunt krijg je geen verzendbewijs mee maar worden er camerabeelden gemaakt van een ieder die het bezine station binnenkomt dus ook dat ik tot 2 maal toe het pakket bij de ballie heb overhandigd. Vanaf dat moment is Shell en UPS verantwoordelijk voor de verzending!

Ik heb een 2 tal track en trace codes van UPS vanuit het Footlocker account aangemaakt om de artikelen te versturen.

Deze 2 codes heb ik als bijlage toegevoegd waaruit blijkt dat de artikelen zijn opgehaald en afgeleverd bij het logistiek bedrijf van Foorlocker.

Echter nu heb ik van 1 paar schoenen maar het geld retour ontvangen en van de laatste retourzending nog steeds niet!

Terwijl dit nu al meer als 30 dagen geleden is!

Heb al vele malen gemaild en gebeld met Footlocker maar het beloofde bedrag is nog steeds niet terugbetaald.

Ze zien bij Footlocker ook dat de schoenen retour zijn verstuurd en aangekomen bij het logistieke centrum van Footlocker echter gaat het bij Footlocker fout dat zij geen signaal hebben ontvangen van het logistieke centrum voor de uitbetaling?

Ik heb nu al zeker 6 maal gebeld en elke keer weer het zelfde verhaal we zoeken het uit ik zie dat de schoenen retour zijn maar de uitbetaling laat op zich wachten.

Het is druk geweest met Black Friday er helaas veel mis gegaan maar opgelost wordt het niet.

Heb ook contact gehad met de medewerkster van het Shell benzinestation en zij bevestigd ook dat er camerabeelden zijn van mij dat ik 2 maal toe de artikelen heb overhandigd.
Zij heeft zelf ook met UPS gebeld en krijgt ook bevestigd dat de artikelen zijn verstuurd en aangekomen bij Footlocker logistiek centrum (het adres van het retour etiket).

Ben nu al weken bezig het geld retour te krijgen door te mailen en bellen en heb al vele uren erin gestoken. En een hoop stress en onzekerheid dat het geld nog niet retour is.

Met onmiddellijke ingang en met spoed het beloofde retourbedrag a euro 99,99 terugstorten.

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?