Klacht Footlocker: Geen geld terug ontvangen na terugzending.

Klachtnummer
# 464294
Gebruiker
Sam11
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoonlief heeft aantal weken geleden een paar schoenen besteld ( bedrag 169,99). Schoenen beviel hem niet en heeft hij ze terug opgestuurd. Inmiddels zijn we ruim een maand verder en zoonlief heeft nog steeds geen geld terug ontvangen. Ook is foot locker nergens te bereiken.

De oplossing

Gelet terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Footlocker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen