Klacht Footlocker: Geen hulp bij oplossen van problemen met webshop Footlocker

Klachtnummer
# 332027
Gebruiker
Bassieadriaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Review over bestelling bij Footlocker wordt ondanks tweemaal aanleveren geweigerd om op hun site te plaatsen.
Mijn dochter heeft correct besteld, Footlocker heeft verkeerd bezorgd en de webshop lijkt niet correct de bestelnummers te hebben vermeld. Het retourproces heeft even geduurd en mijn dochter wil graag nog wel de schoenen hebben echter dan wel echt de goede.
Footlocker gevraagd om hulp echter totaal geen reactie op hulpvraag van haar. Wij durven nu niet zomaar weer te bestellen bij Footlocker.

De oplossing

Hulp om de order alsnog juist uit te laten voeren en op zijn minst contact te leggen en inspanning te verrichten om het bij hen veroorzaakte probleem op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties