Klacht Footlocker: Geen oplossing voor Nikes die binnen 3 maanden stuk zijn

Gerlinde1972

In mei heeft mijn dochter nike air maxen gekocht bij Footlocker. Eergisteren, dus amper 3 maanden later, is een van de zolen geklapt. Er zit een scheurtje middenin de airzool. Mijn dochter heel verdrietig, a omdat ze deze gedeeltelijk van haar vriendje kreeg, b omdat ze zo lekker liepen en c omdat ik geen geld heb voor schoenen van bijna 200 euro.
Wij gisteren naar Footlocker waar ze gewoon doodleuk beweren dat er met een pen of een mes in geprikt is omdat de zool nooit op die plek klapt. (wat niet waar is, er staan tientallen gevallen inmiddels op internet) Ten eerste vind ik dat een regelrechte beschuldiging, ten tweede zouden mijn kinderen dat nooit doen.. Het zijn geen kleuters meer, ze is 17!! De filiaalhouder bleef mij maar vragen waarom er dan een stipje zit onder de scheur, alsof ik elke dag de schoenen check. Bovendien zit het stipje niet op de plek waar de zool gescheurd is! Wat nou als er gewoon een fabricagefout in zit en het plastic op het gescheurde punt zwak was? Een mogelijkheid die Footlocker niet eens wil onderzoeken maar de schuld direct bij een ander legt om maar niks te hoeven doen. Dikke onvoldoende voor #FootlockerAlmere, ik zal er nooit meer komen en naar ik nu hoor ken ik veel meer mensen die daar onbeschoft behandeld zijn

Een oplossing voor de schoenen die nu niet meer te gebruiken zijn.

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Footlocker?