Klacht Footlocker: Niet gegeven wettelijke fabrieksgarantie door verkoper

Klachtnummer
# 298235
Gebruiker
V. de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nike schoenen gekocht die binnen fabrieksgarantie ondeugdelijk bleken te zijn.
Filiaal Heerlen is niet bereid de klacht naar behoren op te lossen. De verkoper hangt telefoon tot 3 maal toe gewoon op. Zeer klantonvriendelijk. En de schoenen zijn zoals afgesproken niet opgestuurd naar Nike. Schoenen nog steeds in het filiaal na bekendmaking klacht begin 2017.

Contact gehad met consumentenbond, footlocker is wettelijk verplicht deze klacht naar behoren op te lossen.

De oplossing

Kosteloze reparatie, vervanging of geld terug. Schoenen zijn pas 2 weken gedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties