Klacht Footlocker: Nooit meer Footlocker

Klachtnummer
# 469812
Gebruiker
BUSRA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn broertje heeft in MEI een paar schoenen besteld. Iemand die NOOIT online aankopen doet. Tot op heden is er NIKS geleverd. Hij wilt zijn geld terug, maar ook daar wordt er niet op gereageerd. Zowel hoofdkantoor als de winkel kan niks voor ons betekenen. Het gaat maar om €50, maar dan nog!! Lever dan op zn minst ons bestelde item. Ik zal morgen naar de winkel gaan in ZWOLLE en EIS mijn geld terug. Rot bedrijf!!!!!!!!!! Misschien dat jullie na deze review wel in contact komen met mij/broertje.

De oplossing

Mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Footlocker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen