Klacht Footlocker: Order wordt gecancelled

Fred

Op 22 aug. heb ik via internet Adidas Yeezy's besteld. Ik heb hiervan een ordernummer + bevestiging gekregen. Doordat het lang duurde voordat mijn order geshipped werd heb ik tot 2x toe de klantenservice van footlocker gebeld. Tot 2x toe werd er bevestigd dat er niets aan de hand was met mijn order maar dat de levering wat vertraagd was. Vandaag ontvang ik bijgaande mail :

Het spijt ons u te moeten informeren dat als gevolg van de langverwachte release, een aanzienlijke hoeveelheid verkeer is gegenereerd op de site. Hierdoor is een tijdelijk technisch probleem ontstaan en is uw bestelling helaas niet met succes in ons systeem geregistreerd.
Onze technici waren meteen aan het werk om het probleem op te lossen en te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Door een technisch probleem kan ik fluiten naar mijn Yeezy's (ondanks eerdere toezeggingen + bevestiging). Wat zijn mijn rechten als consument ?

Ik wil gewoon mijn bestelling uitgeleverd krijgen (zie tekst)

Hallo Fred,
Top, je bestelling is geregistreerd!
Zodra we je betaling hebben ontvangen, maken we het klaar voor verzending. We sturen je dan een bevestigingsmail. Nog eventjes geduld!
En maak je geen zorgen, de door jou gekozen artikelen zullen tot die tijd gereserveerd worden.

Ik heb niets aan een welgemeend excuus en de mededeling dat het niet meer zal gebeuren. De kans is namelijk behoorlijk groot dat het mij niet lukt om ooit nog via internet dergelijke schoenen te kunnen bestellen (gezien de populariteit).

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Footlocker?