Klacht Footlocker: Retour ten onrechte niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 367829
Gebruiker
ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Sidestep sneakers van Footlocker online besteld. Schoenen waren niet goed, leken wel gedragen. Vervolgens schoenen terugestuurd. Geen bevestiging van retour, maar wel factuur ontvangen. Via klantenservice van Sidestep contact gezocht. Hele trage reacties. Vervolgens vier weken later de schoenen weer terugontvangen, zonder melding! Volgens klantenservice was de retourclaim afgewezen. Kennelijk ligt de bewijslast dus bij de klant. Geen gelijk gekregen, wel een factuur met aanmaningskosten en sneakers die ik zelf niet gedragen heb, maar er wel zo uit zien! Echt nog nooit zo'n klantonvriendelijke site gehad.

De oplossing

Factuur kwijtschelden en retour alsnog in ontvangst nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?