Klacht Footlocker: Schoenen andere klant ontvangen en na ruilen waren de juiste schoenen duurder geworden.

# 196112
Wim

Ik heb half oktober schoenen besteld bij Footlocker voor de prijs van 69,99 euro. Kreeg vervolgens de verkeerde schoenen toegestuurd (van een andere klant waarschijnlijk). Schoenen op hun advies terug gestuurd en opnieuw besteld. Nu waren de schoenen op de site echter 10 euro duurder geworden (79,99). Ik heb via de mail Footlocker aansprakelijk gesteld voor de fout en gevraagd om 10 euro retour. Ik heb tenslotte de juiste schoenen tegen de juiste prijs (69,99) besteld. Dat zij de verkeerde schoenen de eerste keer opstuurden is niet mijn fout. Footlocker weigert echter nu de 10 euro terug te betalen en bied als oplossing 20% korting bij een volgende bestelling voor eind december dit jaar. Daar ga ik echter niet mee akkoord want los van het feit dat ik voorlopig geen schoenen meer nodig heb, heb ik de fout niet gemaakt. Ik vind dus dat ik recht heb op levering van de schoenen tegen de oorspronkelijke prijs. Tenslotte heb ik ze daarom ook bij Footlocker besteld.

De teveel betaalde 10 euro retour

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Footlocker?