Klacht Footlocker: Schoenen geretourneerd, maar na 3 maanden en 20+uren dat ik er mee bezig ben nog geen geld terug.

# 320404
MFSF

1 juni 2018 ben ik naar de Footlocker in Arnhem gegaan om schoenen te kopen. Het filiaal had de desbetreffende schoenen niet op voorraad en heeft daarom een bestelling voor mij geplaatst. De bestelling heb ik via de pin betaald in het filiaal in Arnhem.

Ik geloof dat ik 7 juni de schoenen in ontvangst heb genomen en op 10 juni 2018 is mijn zus teruggegaan naar het filiaal in Arnhem om de schoenen te retourneren. Hierbij werd er gevraagd of zij het geld contant terug wilde hebben of teruggestort naar de bankrekening. Zij heeft hierbij aangegeven om het terug te storten naar mijn rekening. Daarnaast heeft zij de factuurbon teruggekregen en de medewerker zei dat het zo goed was en dat het geld teruggestort zou worden naar de rekening. Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en heb ik meerdere malen contact gehad met het filiaal in Arnhem en de hoofdkantoor, maar we komen steeds niet verder. Normaliter heb ik nooit problemen met het retourneren van producten die ik online bestel. Ik had verwacht dat het dit keer ook goed zou gaan. Hierdoor heb ik de oude bon e.d. weggegooid. Dit is de eerste keer dat ik iets bij de Footlocker bestel en ik vind het heel erg jammer hoe dit is verlopen. Tijdens mijn tentamenweek EN mijn zomervakantie heb ik de hele tijd contact op moeten nemen met he filiaal in arnhem (een keer 13x gebeld en ze namen niet op). Daarnaast wordt er gesuggereerd dat de schoenen wellicht helemaal niet zijn teruggebracht omdat de medewerkers altijd alles goed doen. Ik heb volgens hun dus iets verkeerd gedaan en het ligt niet aan hun. Het enige wat ik hierop kan zeggen is bekijk de camerabeelden. In de mails wordt steeds aangegeven dat ze het als een 'spoed' hebben staan, maar na inmiddels 3 weken heb ik nog steeds niks te horen gekregen. Ik ben iedere keer degene die contact met ze moet opnemen. Inmiddels ben ik zeker wel 20 uur bezig geweest om mijn geld (€90,-) terug te krijgen.

Mijn geld zo snel mogelijk retourneren en een vergoeding voor de lange wachttijd en het feit dat ik ontzettend vaak telefonisch of via de mail contact heb gehad en ik ben nog 2x naar het filiaal gegaan.

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MFSF
Foot Locker heeft een vergoeding aangeboden van maar liefst 10% die ik uitsluitend kan gebruiken als ik weer een product bij hun online store aanschaf. Na de verschrikkelijke ervaring die ik bij de Foot Locker heb gehad lijkt het mij vanzelfsprekend dat ik hier nooit meer aankopen ga doen. Na (nogmaals) een aantal telefoongesprekken en mailtjes heb ik na ongeveer 4 weken te horen gekregen dat er geen mogelijkheid is voor een andere compensatie. Ze hebben de ‘vergoeding’ verhoogd van 10% naar 30%, maar het blijft natuurlijk waardeloos. Ik ga niet voor 30% korting riskeren dat ik weer hetzelfde proces meemaak. Bovendien kun je met bijna geen mogelijkheid normaal communiceren met (een groot deel van)de medewerkers. Ze negeren bepaalde punten gewoon volkomen. Ik raad het iedereen af om ook maar iets bij de Foot Locker aan te schaffen. Ze hebben geen idee van service bieden en/of klanttevredenheid.

Ook een klacht indienen over ?