Klacht Footlocker: Slechte aftersales bij Foodlocker na loslaten zool Vans schoenen.

Klachtnummer
# 287854
Gebruiker
VansUgchelen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De zolen van Vans schoenen laten los
ruim binnen 1 jaar na aankoop. Footlocker, de keten waar ze gekocht zijn, zegt de schoenen niet te kunnen repareren en daar houdt het wat hen betreft mee op. Het is onze eigen schuld: de schoenen zijn te nat geworden, daardoor is de stof gaan rotten en niet meer te lijmen. Volgens is de stof niet rot. Echter geen discussie mogelijk.
Ik verwacht van gymschoenen van 85 euro een betere kwaliteit en een langere levensduur.

De oplossing

Voor mezelf: reparatie, geld terug of een vervangend paar.
En voor de maatschappij: aanpassing van de productieproces naar een duurzamer product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties