Klacht Footlocker: Slechte communicatie met de klant.

Angel71

Ik heb op 26 april 2018 online schoenen besteld bij footlocker. Ik kreeg meteen mail dat de betaling binnen was. Volgende dag kreeg ik mail van UPS met tracking nr. zodat je het pakket kon volgen. En met de datum erbij dat het 30 april geleverd zou worden. Maar die dag werd er niks geleverd. Telkens als ik keek bij UPS stond er alleen "bestelling verwerkt". Dus heb ik 2 mei contact opgenomen met de klantenservice daar vertelde ze mij dat de schoenen niet eens geleverd konden worden omdat ze mijn maat niet meer hadden. En dat mijn geld terug gestort zou worden. Ik vond dit geen manier om met klanten om te gaan. Je moet zelf erachteraan bellen want van hun hoor je niks en ik vraag me af waarom je bijna 1 week moet wachten eer ze het geld terug storten als ze toch al weten dat ze de maat niet kunnen leveren.

1.Betere communicatie met de klant.
2.Graag wat sneller het geld terug storten wanneer ze niet aan de levering kunnen voldoen.

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!