Klacht Footlocker: Slechte kwaliteit schoen en slechte service van Footlocker leiden (manager Ricardo)

Klachtnummer
# 255476
Gebruiker
Nori123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb donderdag schoenen gekocht bij Footlocker den haag, na 1 dag aantrekken zijn ze aan de binnenkant al behoorlijk geschaafd. Ik ben zaterdag netjes naar Footlocker leiden gegaan, daar kreeg ik meteen manager Ricardo die mij meteen naar Footlocker den haag verwees, omdat ik de schoenen daar heb gekocht en deze schade niet onder de garantie valt. Het zou wel onder de fabrieksgarantie vallen als het geschaafde stukje groter zou worden, dus moet ik ze nog langer dragen en terug komen??!!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Footlocker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen