Klacht Footlocker: Sneakers kapot na 5,5 week,

# 302065
GBergs

Op 08-03-2018 heb ik een bestelling geplaatst op www.footlocker.nl.
Het gaat hier om de sneaker: Vans Platform zwart. (€84,99)
5,5 week later was de schoen kapot, aan de binnenkant van de hak. Op 16 april heb ik mijn klacht per mail ingediend bij de Footlocker klantenservice.
Na heel wat mailtjes heen en weer te hebben verzonden met Ruth van de Footlocker klantenservice. Schrijft Ruth in de laatste mail het volgende: Wij nemen contact met u op naar aanleiding van uw defect claim.
Ons klachtenteam heeft de foto's grondig onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat dit niet om een productie fout gaat en uw aanvraag word daarom afgewezen.
De conclusie van het onderzoek is dat de schade aan de Schoenen slijtage is, veroorzaakt door gebruik. Voor dit soort schade kunnen wij helaas geen vergoeding aanbieden. (Zie bijlage)

Dit vind ik alles behalve klant en klacht vriendelijk. Slijtage door gebruik mag je misschien na een half jaar verwachten maar niet na 5,5 week.

Na deze mail ben ik terrecht gekomen op deze website. Ik hoop dat er via deze weg serieus kan worden gekeken naar mijn klacht.

Met vriendelijke groet, Gijsje Bergs

Geld terug

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?