Klacht Footlocker: Zoekgeraakte bestelling vanuit Amersfoort wordt niet opgelost! Klantenservice levert slecht werk.

Sneakers

Bestelling vanuit winkel "raakt zoek" !!
Op 24 mei heeft mijn zoon via de winkel in Amersfoort Langestraat schoenen besteld, omdat de juiste maat niet aanwezig was in winkel. Hij zou die dag of dag daarna via email een bevestiging ontvangen van deze bestelling. Deze heeft hij tot nu toe - vrijdag 8 juni - niet ontvangen. Inmiddels hebben we tot 6 x toe contact gehad met de klantenservice en gebeld met de winkel zelf (die verwijst ons ook naar de klantenservice). Klantenservice zou erachter aangaan bij winkel en terugkoppeling geven, vervolgens horen we weer niets terug. telkens als we bellen vragen ze weer opnieuw alle (contact)gegevens op omdat een en ander niet in hun systeem te vinden is, en worden we geacht weer opnieuw ons verhaal te doen. Inmiddels zijn we twee weken verder en hebben we vier uur gespendeerd aan contact met winkel en klantenservice. Mijn man is nu naar de winkel met de bon en gaat daar ter plekke het geld terugeisen, we willen geen tegoedbon, maar geld waarmee mijn zoon in een andere winkel eindelijk zijn beloofde schoenen kan gaan kopen.

Vandaag nog ons geld terug, handje contant.
Excuus en compensatie voor alle frustratie die hierdoor is opgelopen.
Ik kan me voorstellen dat men per abuis in de winkel of elders een fout maakt in een bestelling maar geef dit dan ronduit ruiterlijk toe en zorg direct voor een oplossing, afhandeling bij klantenservice vind ik ronduit SLECHT.

Wij vinden dat Footlocker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?