Klacht Ford Nederland: Beschadigde wieldoppen

# 119544
Peter

2015 heb ik een tweedehands Ford Ka gekocht bij de Ford Garage Sutherland in Heerenveen. Bij de aankoop heb ik 6 maanden volledige Bovag garantie gekregen daarnaast zou er een nieuwe wieldop worden gemonteerd, omdat de verf ging bladeren.
Nu enkele maanden later blijkt dat de verf van deze zelfde wieldop weer gaat bladeren, maar ook op die van alle andere wieldoppen. Aangezien ik nog garantie op de auto heb, ben ik vol goede moed terug gegaan naar Ford Sutherland in Heerenveen. Er werd mij verteld dat ik waarschijnlijk de auto gewassen heb met behulp van een hogedrukspuit en/of door een wasstraat gehaald. Beide was niet het geval, ik had de auto met hand gewassen. Maar ook hier had Sutherland geen boodschap aan. Tevens heb ik aangegeven dat dit bij de verkoop mij niet duidelijk is gemaakt tevens is mij niet duidelijk gemaakt dat de auto blijkbaar niet door een wasstraat gehaald kan worden en wanneer je de wieldoppen wil schoonmaken, je dit met fluwelen handschoentjes moet doen.

Graag zou ik 4 nieuwe wieldoppen willen ontvangen.

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?