Klacht Ford Nederland: Dagenlang kon auto niet op slot voor iets dat in 2 minuten verholpen had kunnen zijn

Mouton

Wij beschikken over 2 fords. Een lease auto en een prive auto. Van de Prive auto, sloten de deuren niet meer af. Bij de ford Ardea Rotterdam Alexander zei men dat dit kwam door de trekhaak die was geplaatst. Die was niet door ford geplaatst en men wilde twee uur arbeidsloon berekenen, want men was uren aan het zoeken geweest. Dat moesten we dan maar bij de trekhakenbevestiger gaan verhalen. Geweigerd, temeer dat we hier al jaren klant zijn en er op het moment van onderzoek voor honderden euro s aan accessoires zijn geplaatst. Ford maakte het niet. We konden niet gelijk terecht bij de trekhakenbevestiger. Vijf dagen later pas. Eenmaal daar bleek een stekkertje niet goed te passen, 2x vijlen en opgelost. Twee minuten werk. De ford waar we al jaren goede klant zijn wilde ons hiervoor fors laten betalen. Gestraft wellicht omdat we de trekhaak ergens anders hebben laten bevestigen. Gebeld naar de Ford om aan te geven dat het door ons niet erg prettig ervaren is dat men ons voor iets dat heel makkelijk op te lossen was heeft weggestuurd. Hierdoor kon de auto 5 dagen niet op slot. Geen excuus of niets. Voelt als oplichterij, geld uit je zak willen kloppen. Men had niet verwacht dat we de auto niet gelijk zouden laten repareren. Paar weken later leaseauto voor een beurt naar dezelfde ford. Gevraagd om een navigatie update van 2018. Receptionist gaf aan dat die er mogelijk op het moment Vd beurt nog niet was. Dan zou die later worden geplaatst. Men had navigatie geplaatst zag ik op de bon. Gebeld en gevraagd of dit 2018 was, nee 2017. Half uur later bij mij thuis aangebeld. Een monteur die de navigatie van 2017 zou vervangen voor 2013 ik moest dan later maar terugkomen voor die van 2018. Klant vriendelijk zou zijn die van 2017 te laten zitten tot die van 2018 er was. Gebeld en gezegd dat ik dit geen manier van doen vond, opgeteld bij de ervaringen van onze priveford besloten deze garage nooit meer te bezoeken. Klacht schriftelijk ingediend bij de ford. Enige bericht dat ik terugkreeg is of men zou kijken of men het op de site zou plaatsen. Dat is niet gebeurd. Verder niets meer gehoord. Als men zo met jarenlange trouwe klanten omgaat geeft dat echt te denken. Overgestapt naar andere forddealer, Schakelgroep. Hopelijk gaat het hier beter, maar houd er een naar gevoel aan over, omdat er niet fatsoenlijk is gereageerd en geen enkele vorm van excuus of genoegdoening. Zelfs de klacht werd niet geplaatst op de fordsite.

Dat laat ik aan de Ford over. Zou hen sieren om iets richting ons te ondernemen.

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?