Klacht Ford Nederland: Falend navigatie systeem

Klachtnummer
# 401073
Gebruiker
Ford#Focus#Navigatie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Ford Focus Wagon van juli 2018
Ik heb bij de aankoop o.a. betaald voor een navigatie systeem.
Dit mag eigenlijk geen navigatie systeem heten. Immers de kaarten die gebruikt worden zijn zeer gedateerd.
ik heb zgn de laatste update, maar dit systeem herkent op ongelofelijk veel locaties de actuele situatie niet.
Dan heb ik het over locaties die al jaren zo zijn.
Het systeem is verkocht met gratis updates gedurende jaren
Zicht op een update die echt actueel is heb ik niet.
Ik voel met eigenlijk belazerd door Ford
Je kunt iig niet vertrouwen op it systeem. Het brengt je immers de problemen
Ik vel mij genoodzaakt bij een serieuze reis mijn oude trouwe TomTom te gebruiken.
Dit is voor mij een reden dat mijn volgende wagen geen Ford gaat worden.

De oplossing

Ik zou tevreden zijn met een echt actuele update en dan ook daar op volgende

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?