Klacht Ford Nederland: Ford geeft niet thuis bij foutmelding Sync3

Klachtnummer
# 403010
Gebruiker
Romeo#245
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Navigatie sync3 update gedaan op mondeo mk5 van eind 2016. Auto geeft aan dat update succesvol is, en ik heb het gegenereerde log file terug geupload naar de website. Auto geeft nu echter aan dat update niet succesvol is en USB moet worden teruggeplaatst. Als ik dat doe krijg ik de melding dat update succesvol is en USB mag worden verwijderd... etc etc etc. Foutmelding komt ca. 50% van de gevallen voor als ik de auto weer start. Melding kan weggeklikt worden en sync3 werkt dan goed maar wel erg irritant dat deze foutmelding steeds terugkomt dat de USB moet worden teruggeplaatst.

Melding gemaakt bij Ford Nederland maar doet niets en verwijst naar de dealer. Dealer (Crum Culemborg) wil alleen kijken op basis van uurtje factuurtje zonder enige garantie, met het verwijt dat ik zelf de keuze heb gemaakt het risico te lopen door zelf een update te installeren, terwijl Ford NL dit juist promoot en adviseert! Ook geeft dealer aan eigen bedrijf te zijn zonder enige verbinding met Ford Nederland.

Kortom: terugkerende foutmelding in sync3 maar Ford geeft niet thuis, alleen tegen betaling en zelfs dan zonder enige garantie. Klantgerichtheid hebben ze nog niet van gehoord bij Ford Nederland of Ford Crum in Culemborg.

De oplossing

Probleem kosteloos oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?