Klacht Ford Nederland: Gepeperde rekening van vervangende auto

Bente

Gebrekkige kennis en hulp Ford Assistence, 06 juni gestrand in België met mijn Ford Mondeo op weg naar Spanje met caravan.
Ford voor vertrek onderhoudsbeurt gehad,opgehaald door de sleepdienst en auto gebracht naar Ford dealer in Luik.
Werd gebeld door Ford Assistence dat de auto pas na het pinksterweekend nagekeken zou worden,ik heb aangegeven dat ik zondag in Spanje moet zijn ivm bruiloft,Ford Assistence heeft geen druk er achter gezet om zo snel mogelijk een diagnose te stellen,wel een vervangende auto gehad zodat ik richting Spanje kon.
Dat ik in Spanje was werd ik gebeld door Ford Assistence dat de auto klaar was en dat was de dinsdag na Pinksteren, ja maar ik zit in Spanje,oh hier in het systeem staat dat u nog in België verblijft op een camping,ja zeiden ze de turboslang zat los was zo klaar.
Nu zit ik met een gepeperde rekening van de huurauto,moest verlengen.
Als de auto gelijk die dag een diagnose had gehad,had ik hem gelijk weer mee kunnen nemen.
Bedankt Ford Assistence volgens contract duurt de hulp maar 23 dagen dat is incl mijn ANWB Europa dekking anders was het nog erger geweest.
Neem eens mensen in dienst die kennis van zaken hebben.

Coulance regeling,als de auto direct gecontroleerd zou worden zou ons veel ellende bespaard zijn

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?