Klacht Ford Nederland: Grote reparatie aan auto door nalatigheid van de Ford garage. Gescheurde cilinderkop!

M.S.A. van Rosmalen (niet in gebruik)

Grote problemen met onze Ford Focus. Ford Garage geeft niet thuis, veel reparaties aan het koelsysteem geweest in half jaar tijd. Nu enorme kosten vanwege gescheurde cilinderkop!. Kosten meer dan 3000 euro. De auto is pas 5 jaar oud en 79000 km op de teller. Eigen schuld zegt de garage want met een te hete motor gereden. Dit is pertinent niet waar. Maar er was al eerder een terugroepactie geweest vanuit Ford Nederland in januari 2018 die niet door onze garage is uitgevoerd. Deze actie betrof problemen met te weinig koelvloeistof waardoor een te hete motor een gescheurde cilinderkop zou kunnen veroorzaken. En dat is nu dus wel gebeurd!!. Wij verwijten de garage nalatigheid maar ze geven niet thuis. Dikke pech en zelf betalen. Nooit meer naar een Ford Dealer. Ze laten ook de reparatielijst niet zien....notabene van onze eigen auto! Onbetrouwbaar!
Ook nog een klacht over de oplevering van de auto: bij oplevering een smerige auto geleverd met kapotte vloermatten, vieze kringen op de zittingen, zand op de vloer, kapotte sleutel, gescheurde bekleding van de achterbank, wieldop gescheurd etc. Nu ontkennen ze dit ook nog! Ronduit schandalig.

Erkenning van hun eigen nalatigheid en openheid van zaken geven over de terugroepactie. de rekening betalen of tenminste de helft betalen van de kosten. Ons niet zo afschepen met feiten verdraaien, ontkenning van feiten etc.
Gewoon eerlijk met de klant omgaan, toegeven dat er wel eens fouten worden gemaakt en de klant niet overal de schuld van geven. leren de klant vertrouwen te geven door inzicht in gegevens en niet zo geheimzinnig doen over reparaties!

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?