Klacht Ford Nederland: Het afsluiten v/d systemen/ boardcomputer van onze auto duurt lang waardoor hij de accu leegtrekt.

Rode Vos

Onze Ford Kuga hebben we 7 jaar geleden gekocht toen kwam hij uit de lease en was 3 jaar oud.
Inmiddels zijn we aan onze 5e accu toe!!
Onze garage had onlangs een soortgelijke ervaring met een Ford Focus en vroeg mij een week in de gaten te houden hoe lang het duurt voordat het display bij het stuur uit gaat.
Het varieerde die week van 8 tot 30 min en soms nog langer, want ik was al lang thuis en bezoek wat bij ons aankwam wees me erop dat het scherm nog aan was.
We hebben vandaag voor de 4e x een auto die ‘s morgens niet op slot is en niet start terwijl de accu een paar maanden oud is, ik ben het zo zat!!
Als onze garage hiermee aan de slag gaat, moet de hele boel eruit gehaald worden en opgestuurd voor reparatie bij Ford dit kost €500-800!

Wij willen dat Ford liefst kosteloos wat doet aan het niet (snel) afsluiten van alle systemen van de computer, het is een fout in hun systeem en wij hebben inmiddels al veel te veel kosten gehad aan deze auto.

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?