Klacht Ford Nederland: Inhoud nieuwe versie van Sync II nav. systeem onduidelijk en prijs veel te hoog

Klachtnummer
# 359665
Gebruiker
Ford-C Max rijder Gerrit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al jaren een trouwe Ford-rijder. In 2016 heb ik een nieuwe Ford-C Max aangeschaft. Deze had een oude navigatiekaart Sync 2, die nogal wat fouten bevatte. Ondanks herhaaldelijk aandringen van Ford-rijders (waaronder ikzelf) en acties door de Consumentenbond bleef een geheel vernieuwde versie uit. Mijn Ford-dealer vertelde me deze week, dat er nu wel een nieuwe versie uit is en dat deze 179,- euro kost.
Dat is een naar mijn opvatting een veel te hoge prijs. Ook is niet duidelijk of deze nieuwste versie echt substantiële vernieuwingen bevat. De dealer kon me dit niet vertellen.
Ik vraag Ford hierbij om grondige informatie te geven over de vernieuwingen in deze versie en om de prijs vriendelijker te maken voor trouwe Ford-rijders.

De oplossing

- Vertellen, welke vernieuwingen in de nieuwste versie van Sync II zijn aangebracht.
- Prijs van de aanschaf voor Ford-rijders verlagen tot redelijke hoogte, bv. 75 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen