Klacht Ford Nederland: Inhoud nieuwe versie van Sync II nav. systeem onduidelijk en prijs veel te hoog

Ford-C Max rijder Gerrit

Ik ben al jaren een trouwe Ford-rijder. In 2016 heb ik een nieuwe Ford-C Max aangeschaft. Deze had een oude navigatiekaart Sync 2, die nogal wat fouten bevatte. Ondanks herhaaldelijk aandringen van Ford-rijders (waaronder ikzelf) en acties door de Consumentenbond bleef een geheel vernieuwde versie uit. Mijn Ford-dealer vertelde me deze week, dat er nu wel een nieuwe versie uit is en dat deze 179,- euro kost.
Dat is een naar mijn opvatting een veel te hoge prijs. Ook is niet duidelijk of deze nieuwste versie echt substantiële vernieuwingen bevat. De dealer kon me dit niet vertellen.
Ik vraag Ford hierbij om grondige informatie te geven over de vernieuwingen in deze versie en om de prijs vriendelijker te maken voor trouwe Ford-rijders.

- Vertellen, welke vernieuwingen in de nieuwste versie van Sync II zijn aangebracht.
- Prijs van de aanschaf voor Ford-rijders verlagen tot redelijke hoogte, bv. 75 euro.

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?