Klacht Ford Nederland: Kunt u helpen aan een oplossing om te verkomen in de toekomst.

FransS

Vorig jaar naar 8 jaar de airco pomp laten vervangen. (Kan ik mee leven) nu na 1 jaar en 1 maand is de pomp(origineel bij de ford dealer besteld) kapot, nu zegt ford keihard jaar is een jaar, nu zeg ik kunnen we mekaar niet tegemoet komen een coulance noemen ze dat. Lijkt mij absurd dat een pomp wat in mij ogen langer hoort mee te gaan na een jaar begeeft, en dan komen misschien nog verdere kosten door schade die veroorzaakt door de pomp, ik had de rook onder motorkap, en in de auto door de ventilator, nu lijkt het dat de riem ook is beschadigd door de pomp?! Op ze minst kan men helpen naar oorzaak waarom de pomp het na een jaar begeeft om dit in de toekomst te verkomen. Kan iemand mij helpen tegemoet komen, ik wil hier ook aan mee werken, maar om elk jaar naar de garage te gaan om een nieuwe pomp te plaatsen lijkt mij onnodig, en zeer duur geintje.

Mvg,

Frans Stokhof

Door het onderdeel de onderzoeken waarom het na 1 jaar kapot gaat zodat het in de toekomst verkomen kan worden, het liefst na tuurlijk kosteloos laten vervangen of op ze minst tegemoet komen

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?