Klacht Ford Nederland: Nieuwe ford roest binnen 1 1/2 jaar.

Maarten van laar

In december 2015 heb ik een nieuwe ford transit costum gekocht. Binnen 1 1/2 jaar vertoonde deze roest op het dak. Deze klacht gemeld. Er zijn foto's gemaakt deze zouden ter beoordeling worden opgestuurd. Foto's waren kwijt. Nieuwe foto's gemaakt. Aan de hand van de foto's is de klacht afgewezen. Dit zonder er een kenner naar te laten kijken. Volgens diverse garage bedrijven zou dit absoluut niet mogen en geven zij als mogelijk oorzaak steenslag tijdens vervoer of vonken van de bovenleiding van het treintransport. Ford zegt dat dit door eigen toedoen bijvoorbeeld door slijpwerkzaamheden op een bouwplaats. Dit is absoluut niet het geval. Slijpen gebeurt in een afgedichte loods waar de auto niet aanwezig is. En de auto heeft ook niet in de buurt van een bouwplaats gestaan. Daarnaast waren de banden bij de aankoop niet uitgelijnd. Hierdoor slijtage aan 1 zijde van de band waardoor nieuwe banden moesten worden gekocht. Ook tijdig gemeld en niets mee gedaan.

Oversluiten van de beschadigde lak. Tegemoetkoming nieuwe banden.

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?