Klacht Ford Nederland: Valse voorlichting Sync3 door Ford Nederland

A. de Vries

Ford heeft volledig lak aan zijn klanten, of dit nu komt door Ford Nederland of door Ford Europa:

Op onderstaande link (pagina staat er al meer dan een jaar) kan je aangeven of er wegen zijn veranderd bij jou in de buurt:
Volgens mij een hele slechte zaak dat deze melding op de site van Ford staat. Dit is pure misleiding van potentiele klanten van een Ford product met Sync 3. Er wordt een schitterend systeem gepresenteerd waarvoor men alleen de software en de navigatiepakketten niet op orde heeft. Het hele mooie systeem navigeert je gewoon met kaarten van 4 JAAR OUD volledig de verkeerde kant op.

Er wordt door Ford tot nu toe NIETS gedaan waar de consument wat aan heeft. Er wordt zogenaamd heel hard gewerkt achter de schermen alleen komt daar niets van naar buiten.

Brieven waarin richting de Ford dealers duidelijkheid wordt verschaft worden na korte tijd weer door Ford Nederland tegengesproken. Dus zelfs de veronderstelling dat de eerste 7 jaar na aanschaf van een auto met Sync 3 gratis navigatie updates zou krijgen wordt niet meer door Ford Nederland bevestigd.

Bijgaande links laten nogmaals mooi zien hoe Ford handelt met hun Sync 3 systeem:

Als je hier kijkt bij nieuwe apps voor iOS kom je een koppeling tegen naar Sygic. Deze kan je kopen als je de bestaande navigatie helemaal zat bent. Alleen vergeet Ford te melden dat de huidige Sync 3 nog niet met deze versie van Sygic overweg kan. Op de vraag wanneer deze nieuwe versie uitkomt geeft Ford Nederland wederom als antwoord dat dit binnen twee maanden is. Ford zegt dit alleen al EEN JAAR!!

Werkelijk schaamteloos inmiddels, Ford Nederland!!

Snelle oplossing en betaling van een nutteloze aanschaf van Sygic van €79 die niet werkt op het display van de auto

Wij vinden dat Ford Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ford Nederland?