Klacht Fordkeulen.nl: Niet ontvangen wat besteld is

# 191467
Frits

26.09.2016 Ecco's Track 2 besteld. Bij betaling met credit card werd aangegeven dat het niet goed was, tweede keer betaald. zag tot mijn verbazing dat er toch twee orders waren geplaatst. Direct de tweede geannuleerd, toch tweemaal afgeschreven via credit card. werd direct gebeld door ING dat er mogelijk sprake was van fraude/oplichting en dar levering waarschijnlijk niet was wat besteld!. Order bevestiging uit China ontvangen en aangegeven dat ik tweede order heb geannuleerd, gevraag hoe krijg ik mijn geld terug! Ze zouden het betaling op credit card no. 19 oktober werd de order geleverd, niet wat was besteld een heel ander paar schoenen van een slechte kwaliteit, wel met Ecco print. afzend adres is een postbus in Schiedam Postbus 7040, SCHIEDAM ) info onbekend. Foto gestuurd met wat besteld en ontvangen en een klacht ingediend. nog geen bericht ontvangen

Wil geld terug totaal Euro 200 en wat geleverd is terug sturen. afzender onbekend.

Wij vinden dat Fordkeulen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!