Wij vinden dat Fordkeulen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fordkeulen.nl: verkeerde schoenen geleverd / geen reactie van bedrijf
Details
Klacht
Op 27.12.15 Ecco Track 2 herenschoenen besteld, 2 paar. Echter op 14.1.16 heel andere herenschoenen ontvangen. Verschillende mailtjes via de site van Fordkeulen.nl en naar danae@hotmail.com (= antwoordadres) gestuurd. Krijg één keer een heel 'vreemd' en onbevredigend antwoord terug. Weer verschillende mailtjes gestuurd met o.a. het verzoek om het geld terug te storten of de juiste bestelde schoenen te leveren. Geen enkele reactie meer ontvangen.En inderdaad op de site van fordkeulen.nl staan geen enkele leveringsvoorwaarden (w.o. retourneren) enz. Ook geen enkel telefoonnummer of adres.
Had ik maar eerder op deze site gekeken, dan had ik ze daar nooit besteld.
Gewenste oplossing
Geld terug en een adres waarnaar ik de verkeerd geleverde schoenen kan retourneren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.