Klacht Forenses.nl: niet naleven van overeenkomst

H.G Docter

forenses heeft mij een aanbod gedaan de accu van de e-bike van mijn vrouw te repareren het geen inhoud vervanging van alle cellen en plaatsing van een nieuw BMS systeem voor een b edrag van € 250,00 . heb via e-mail het aanbod geaccepteerd en de accu via postNL opgestuurd op 7 april. Accu is daar aangekomen (08-04 ,Track en Trace)
Tot op heden de accu nog steeds niet terug ondanks diverse contacten zowel telefonisch als e-mail. Heb onder andere gevraagd de rekening op te sturen. Op 10 juni nogmaals via e-mail gevraagd de accu te repareren en op te sturen. Geen antwoord op deze reactie. Op 2 juli aangetekende brief verstuurd (met bericht van ontavngst. In de brief 7 bijlagen bijgesloten van aanbod, acceptatie, kopie bewijs postkantoor, kopie track en trace.

Ik wil dat het bedrijf zijn aanbod nakomt , de accu repareert en deze zsm opstuurt.

Wij vinden dat Forenses.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H.G Docter
    na een brief op advies van CB uiteindelijk antwoord gekregen.. De kosten van de gerepareerde accu betaald (250, €) . Deze accu op 15-07 ontvangen. Helaas de accu kon niet opgeladen worden. Voorstel om accu maar weer op te sturen, niet mee accoord en gezegd dat zij de accu moesten omruilen. Uiteindelijk komen ze de accu op maandag 20/07 omruilen. Hoop dat ik na bijna vier maanden wachten een "verjaardagscadeautje" krijg met eindelijk een goed werkende accu voor de E-bike van mijn vrouw

Ook een klacht indienen over Forenses.nl?