Klacht Forero.nl: Balen zoals het bedrijf werkt

C. Steiger

Ik heb bij hun silicone dopjes besteld voor de stoelpoten. Ik zou er 48 stuks toe gestuurd krijgen en heb €19,95 hier voor betaald. Het zou binnen 16 dagen bezorgd worden. Idd met 16dagen kreeg ik een pakketje binnen. Met 4silicone dopjes ipv 48 stuks. Ik heb hun gelijk een mail gestuurd met de vraag dat ze snel de andere44 naar mij sturen. Of mij mijn geld terug storten. Het is toch belachelijk dat je er maar 4 stuks krijgt. Ze hebben tot nu toe niets van zich laten horen wat ik niet zo netjes vind. Erg jammer zo is het vertrouwen in Snel weg.

Dat het bedrijf deze klacht oplost. Op korte termijn.

C. Steiger
Bij deze wil ik jullie waarschuwen voordat jullie iets bij forero kopen. Ik heb siliconen dopjes voor onder de eetkamer stoelen bij hun besteld en heb daar €19,95 voor betaald. Heb er 4 gekregen ipv 48. Een mail naar hun gestuurd, geen bericht terug. Toen mijn klacht hier neer gelegd en ook geen bericht. Heb weer een mail naar hun gestuurd, kreeg toen mijn mail terug. Kan ze ook niet meer op Facebook vinden. Dus al met al geen sileconen dopjes en mijn geld kwijt. Wat een slecht bedrijf als je zo kinderachtig bent om het niet op te lossen.

Ook een klacht indienen over Forero.nl?