Klacht Forero.nl: Bestelde producten niet omtvangen en geen reactie meer via mail

Klachtnummer
# 479580
Gebruiker
Jacq.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 26 augustus een buitenlamp besteld bij Forero.nl. Dit met de actie 1 +2 gratis. Er stond voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Op 2 september nog niks ontvangen en hierover een bericht gestuurd. Reactie terug gekregen dat ze bezig waren met alle bestellingen en dat ik het binnen paar dagen kon verwachten.

Op 12 september nog niks ontvangen en wederom gemaild.
Heb er 29,95 euro voor betaald, Recensies op site waren goed, dat het een mooie lamp was en aan verwachtingen voldeed etc.
Onze bestelling is nu 3 weken geleden, maar tot op heden niks ontvangen en ook geen reactie meer gekregen op onze mail.

De oplossing

De bestelling alsnog leveren en als dat om een bepaalde reden niet lukt, dan wil ik mijn geld retour gestort

0 reacties

Ook een klacht indienen over Forero.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen