Klacht Forever Flawless: forever flawless oneerlijke handelspraktijk misleiding!

SJ

via een monster op mijn hand de winkel ingelokt in de PC Hoofdstraat 116 en snel misleid op 27-11-2015 14:05 voor luxueuze producten voor gezichtsverzorging volgens de mannen verkopers genaamd Toby en Alex. Er werd met prijzen gegoogeld. Het merk van de vogue, la prairie echter bij thuiskomst ben ik Google op gegaan om meer informatie te krijgen over dit product, en kwam ik er achter dat uw producten onderzocht zijn o.a. in opdracht van consumenten van Radar! Dat de producten meer rimpels veroorzaken dan minder, En dat diamant poeder geen positief effect heeft op de huid, maar deze beschadigd!! De prijs die wij betaaldhebben is €1100! met producten die korting kregen en een gratis gezichtsbehandeling als we toby zijn naam zouden noemen. Ik voel me misleid en de prijs overeenkomst van deze producten hebben geenzins verhouding met de prijs €1100 die wij hebben betaald! U verkoopt producten die niet werken en gemaakt zijn van paar dollar! Ik wil mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug!!

Wij vinden dat Forever Flawless hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Forever Flawless?