Klacht Forever21: Medewerkers en bellen

Klachtnummer
# 140910
Gebruiker
Kleinewtje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb laats een jas gekocht bij forever 21 . Ik heb drie x aan de medewerker gevraagd of ik me jas kan ruilen en geld terug kreeg en hij zei drie keer ja. Nu begrijp ik dat je bij sale artikelen een tegoed bon krijgt terwijl ik daar geen oog voor heb . Ik begreep later dat de persoon die mij spullen af rekende waarschijnlijk engels was en daarom maar ja zei op alles !!! Ik heb gebeld naar forever 21 wel 10 x en er neemt niemand op terwijl er zeker 30 a 40 mensen werken. Ik wil graag mijn geld terug en vind dat je nederlands sprekende mensen achter de kassa moet zetten .

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug en geen tegoed kaart ik ben vanuit enschede komen reizen en kom nooit in amsterdam dus. Ik vind dat ook vekopers aan de kassa nederlands moeten spreken en begrijpen want zo voorkom je fouten.

Groetjes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Forever21 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Forever21?