Opgelost door Forever21: Slechte kwaliteit herfstjas

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 138159
Gebruiker
Riri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige maand onderstaande jas aangeschaft, maar nu laten alle zoomnaden los! De jas was €49,- dus niet echt goedkoop voor een herfstjas. Zoals u op de foto's kan zien zijn het de naden op de achterkant, onder de oksels en bij de schouders. Ik ben enorm teleurgesteld in de kwaliteit van deze jas. De kleermaker kan het niet herstellen omdat hij zegt dat de jas van slechte kwaliteit is. Nog niet eens 1 maand oud!

De oplossing

Ik heb de bon natuurlijk niet meer in bezit want ik ga er van uit dat ik een degelijk product heb gekocht. Graag hoor ik van u een passende oplossing.
Bij referentienummer heb ik mijn bankrekeningnummer ingevuld. Ik heb het bedrag van €49,- met pinbetaling op een zaterdag in september of oktober betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Forever21 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Riri
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Forever21?