Klacht Formido: Door onredelijkheid van Formido ons geld niet terug.

Waltergino

5 standaard deuren besteld via de webshop van Formido bouwmarkt, maar voldeed niet aan onze verwachtingen. Gebruik gemaakt van onze recht op 14 dagen bedenktijd, en dat laten weten via aangetekende brief aan Formido. Moesten onze deuren zelf retour brengen, dat gedaan in originele verpakking, onbeschadigd en met bon, maar stuurde ons weg zonder geld of oplossing,de deuren achterlatend. Gebeld met hoofdkantoor, en we moesten een boete bedrag betalen van €15,10 per deur,( is €75,63) omdat ze ze voor ons hadden moeten bestellen vanwege ruimte gebrek in winkel, en ze niet op voorraad hadden, dus dachten ze daar dan recht op te hebben. Dat geld alleen maar als je iets niet in je arsortiement hebt of op maat heb moeten laten maken, maar dat was niet het geval. Ze hebben dus een gedeelte teruggestort met inhouding van €75,63, maar wil het hele bedrag retour. Hoef niet de dupe te worden van hun te kleine filiaal in IJsselstein, we hebben er hard voor moeten werken. Ze willen dat bedrag ook inhouden als zijnde vervoerkosten en evt. kans op beschadiging van de deuren. Mijn man heeft ze zelf terug moeten brengen???

Ons hele bedrag terug gestort krijgen van € 75,63 binnen 14 dagen

Wij vinden dat Formido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!