Klacht Formido: Formido Kollum heeft onterecht 84 spaarpunten = EUR 0,84 gestolen

PUR-schuim Formido

Diefstal van spaarpunten op Kluspas bij ruilen door Formido Kollum op 15-5-2018.
Formido heeft de Kluspas spaarpunten dit jaar laten vervallen. De opgebouwde spaarpunten mogen tot eind van dit jaar worden ingeleverd bij aankopen. Een spaarpunt levert een korting op van EUR 0,01. Als vrouw wilde ik de goedkoopste PUR-schuimbus met 500 ml kopen. Purschuim van Bison kostte mij op 3-5-2018 EUR 7,89 min spaarpunten EUR 0,92.
Op de website van Formido stond echter een goedkopere variant PUR-schuim 500 ml van Sencys voor EUR 5,95. Verkeerde info dus. Op 8-5-2018 (=binnen 8 dagen ruilen) ging ik de bus ruilen.
Thuis controleerde ik op 8-5-2018 de ruilbon en zag tot mijn schrik dat Formido EUR 0,84 bij de koopprijs van EUR 5,95 heeft opgeteld! Dus aan spaarpunten hebben ze eerst EUR 0,92 in mindering gebracht en bij ruilen moesten we aan spaarpunten EUR 0,84 betalen!
Op 15-5-2018 ben ik weer naar Formido in Kollum gegaan en vroeg alsnog om teruggave van de teveel betaalde EUR 0,84. De medewerkster liet zien dat de computer zodanig is geprogrammeerd dat bij ruilen de verstrekte spaarpunten toch moeten worden betaald omdat op de Kluspas geen geld wordt uitgekeerd!
De verkoopster vond het ook vreemd maar moet uitvoeren wat de computer zegt te doen. Dus nu heeft de PURschuim van Sencys ons EUR 5,95 + EUR 0,84 gekost terwijl de winkelprijs en website[rijs EUR 5,95 is.

Als nog teruggeven van de teveel en onterecht betaalde EUR 0,84.

Wij vinden dat Formido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!