Klacht Formido: ik wil de korting op mijn verf en het bestelde en al betaalde blik verf hebben

Maris308

Vorige week kocht ik bij Formido Budel een blik krijtverf van het merk pura.Formido heeft deze periode een actie van 30% korting op alle verf.Er staat in de folder zelfs een uitroepteken achter alle verf.Er staat bij vermeld met uitzondering van mengverven, voorstrijken en plusverpakkingen.Verder staan er een aantal merken bij, maar er staat nergens vermeldt dat het om alleen deze merken gaat.Ik heb toen navraag gedaan bij een medewerker en die zei dat het voor alle verf geldt dus ook voor deze verf.Ik heb toen al mijn aankopen afgerekend er van uitgaande dat de korting verrekend was.Gisteren ging ik terug om nog 3 blikken van deze krijtverf te kopen en ik moest er eentje laten bestellen omdat ze die niet op voorraad hadden. Bij de kassa bleek dat er op deze verf geen korting zat? Ik heb aangegeven dat ik vorige week van een medewerker te horen kreeg dat dit ook voor deze verf gelde, en dat ik dus de korting vorige week wel gehad had. Daar ging ik op dat moment ook echt van uit. Ze ging overleggen en ze kwam terug met de mededeling dat het eigenlijk niet gelde voor deze verf , maar omdat ik de korting vorige week gekregen had ik hem nu ook kreeg. Ik heb ook de verf die nog bestelt moet worden afgerekend, Een paar uur later wordt ik gebeld door de medewerkster die mij vandaag geholpen had met de mededeling dat ze gezocht hadden in het systeem en ze geen bon terug konden vinden waaruit blijkt dat ik vorige week de korting heb gekregen en ze gaf me drie keuzes. Of ik kom naar hun winkel met de kassabon waar die korting uit blijkt of ik kom de korting terugbetalen of ik kom de verf terugbrengen en ik krijg mijn betaalde geld terug. Ik heb daarna alles afgezocht naar de bon van vorige week, maar die heb ik dus niet meer dus alleen de laatste twee opties blijven over. Maar hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder ik deze opties vind. En ik heb toch echt het gevoel dat ik gelijk heb over die korting en dat ik daar recht op heb. Nu kan ik natuurlijk er botweg voor kiezen om hun "eis" te negeren en gewoon niet meer terug te gaan, maar dan benadeel ik mezelf want ik heb dat ene blik wat nog besteld met worden al wel betaald.... Wat zijn hier mijn rechten in? Nogmaals in de actiefolder staat duidelijk vermeld dat de korting geldt op alle verf, met uitzondering van mengverf, voorstrijk en plusverpakkingen en er staat nergens bij dat het alleen gaat om verf van de merken die er bij staan.

Ik wil mijn korting waar ik mijn inziens recht op heb behouden en ik wil alsnog ook het nog te bestellen blik verf, die ik al betaald heb, ook hebben.

Wij vinden dat Formido hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!