Klacht Forsekoopjes.nl: reageren nergens meer op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 520080
Gebruiker
ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste forse koopjes,
Ik heb op 1 december 2020 een douchedeur besteld 402642.Op 23 december een mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen.Op 23 december antwoord gehad van Marijke kwam door problemen Post.nl.Op 4 januari 2021 een mail gestuurd nog steeds niets ontvangen.Op 6 januari antwoord van Marijke deur gebroken bij inpakken. Of ik mail wil sturen met rekeningnummer voor geld terug storten.Op 6 januari de gegevens gemaild.Op 21 januari Marijke weer een mail gestuurd nog geen geld ontvangen.Geen antwoord meer gehad ook niet via het algemene formulier.Op 25 januari weer een mail gestuurd dat ik heel erg ontevreden ben.Op 2 februari een algemene mail gehad van Martijn.Op 2 februari alle gegevens weer gemaild.Nu inmiddels 14 februari, geen geld ontvangen en geen antwoord  gekregen.
Als ik uiterlijk woensdag 17 februari geen uitleg of geld heb gekregen ga ik aangifte doen van oplichting.
Groeten Theo Kinsbergen,

De oplossing

aankoop bedrag terug storten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen enkele reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Forsekoopjes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen