Opgelost door Forskolinnaturals: De manier en geen antwoord nummer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261569
Gebruiker
Anja076
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht men zegt probeer het gratis, ze sturen een verpakking van een maand.
Nu heb ik na het openen andere het doosje gelijk terug gestuurd er staat alleen geen antwoord nummer op.
Toch maar terug gestuurd verwacht men ook nog eens dat je betaald 6,95 niet gedaan dus wel alles gefotografeerd.
Vind dan men dan ook een antwoord nummer erbij moet zetten.
Heb op jullie site meer klachten gelezen over dit bedrijf ,waarom geen verpakking voor die 10 dagen.?

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Ja heb vier dagen later een mail ontvangen dat ze het retour hadden ontvangen. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker dus,we bewaren alles nog lekker. Bedankt voor jullie reactie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Forskolinnaturals
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Lutt,

    Wij staan 100 procent achter het product, waardoor wij mensen willen laten proberen om dit product 10 hele dagen te laten testen.

    Normaal gesproken kan dit niet bij supplementen en bij ons wel. Na 10 dagen moet u een keuze maken, of u gaat door met de kuur van 30 dagen en u betaald de factuur of u retourneert het product op eigen kosten.

    Dit staat in de algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan. Antwoordnummers verschaffen wij niet.

    Wij hopen u antwoord te hebben gegeven op uw vragen.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Forskolinnaturals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen