Klacht Forskolinnaturals: Misleiding van het product

Rjh005

Ik had op 24 mei een proefpakket besteld voor tien dagen en nu naar 5 dagen krijg ik een rekening van 99,91 euro of ik die maar wil betalen, maar waar is mijn gratis tien dagen pakket dan

Uw bestelling met ordernummer 276136 is afgerond.

U heeft Forskolin Naturals en Detox Plus besteld, waarvoor dank.

U zult deze bestelling zo spoedig mogelijk thuis ontvangen.

Indien er een probleem is opgetreden betreffende uw levering, is het belangrijk dit te melden binnen 5 werkdagen, zodat wij alsnog succesvol kunnen leveren op uw adres.

ForskolinNaturals.nl

Dit was dus besteld op 24 mei en vrijdag
26 mei afgeleverd maar ben op zaterdag 27 mei begonnen heb dus nu vijf pillen van ieder gebruikt en wil dit dus niet meer voortzetten op deze manier dit is puur misleiding van het bedrijf graag hoor ik uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet.

Retourneren van het restant 40 om 40 pillen.

Forskolinnaturals
    Beste Rj Hoogkamer,

Wat vervelend dat u onze aanbieding verkeerd heeft begrepen, ondanks dat alles heel duidelijk op onze website staat vermeld.

Onze actie gaat als volgt; u krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. Of u gaat door met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur dit na 14 hele dagen verstrijkt pas de uiterste betaaldatum. Of u retourneert het geopende pakket en zorgt ervoor dat het pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop is gearriveerd. Uiteraard zullen wij uw factuur dan annuleren.

Op dit moment bent u ruim over deze retour-periode heen. Wij begrijpen dat dit heel erg vervelend is en willen daarom samen met u een gepaste oplossing gaan zoeken.

U zult in via dit portaal in een prive bericht een oplossing gestuurd gaan krijgen. Hopelijk komen wij hier samen uit.

Laura

Ook een klacht indienen over Forskolinnaturals?