Wij vinden dat Forza Fit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Forza Fit: meerdere malen abonnement opgezegd
Details
Klacht
Sinds augustus 2015 probeer ik mijn huidige abonnement op te zeggen ( een maand opzegtermijn). De opzegging is geaccepteerd en ondertekend en toch wordt er tot heden elke maand lidmaatschap afgeschreven. Elke maand ben ik wel langs geweest of heb ik gebeld en dan reageren ze verbaasd bij Forza Fit en als ze geen argumenten vinden om op mijn vragen/klacht te reageren verzinnen ze een smoes dat ik een aantal maanden niet heb betaald. Dit is klopt absoluut niet, aangezien ik juist door hun rommelige administratie juist te veel heb betaald. Dit is in hun administratie ok terug te vinden.Ik ben een aantal keer langs geweest en dan worden er belofte gemaakt die niet nagekomen worden. Telkens wordt de schuld bij de ( niet bestaande administratie) gelegd en verzinnen ze iets anders i.p.v. een consument netjes te helpen.
Inmiddels ben ik klaar met de onprofessionele manier van handelen en ben ik genoodzaakt om stappen te ondernemen, omdat ik opgelicht wordt door dit bedrijf.
Gewenste oplossing
Per e-mail excuses voor de gang van zaken.Abonnement met terugwerkende kracht stopzetten en een vergoeding van de kosten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.