Klacht Forza Fit: Zeer ontevreden van baliemedewerkster

Klachtnummer
# 617421
Gebruiker
Lgurel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben Azranur Akbal, geboren te 24-09-2000 .Ik stond per 1 juli 2021 ingeschreven voor damesfitness en kon niet meer doorgaan vanwege mijn werk. Ik ben meerdere malen langs de sportschool geweest om de overeenkomst te ontbinden. Echter, ik werd telkens niet serieus genomen alsmede niet goed geholpen door de baliemedewerkster. Ik was heel onaangenaam verrast. Ik verzoek u de bovenstaande klacht onder uw aandacht te brengen. Als het voorgenoemde niet wordt verwezenlijkt, ben ik genoodzaakt mijn klacht op andere mediums kenbaar te maken.

Gewenste oplossing

Mijn schade te vergoeden en ingesprek te gaan met de baliemedewerkster

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Forza Fit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Forza Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen