Klacht Forza Refurbished: Forza Refurbished: terughoudend over recht op garantie binnen 24 maanden?
Details
Klacht
M.,Op 26-11-2016 kocht ik bij u een MacBook (FORZ-100013935). Op 21-11-2018 heb ik aan uw medewerker Manouk deze device voor garantie aangeboden (RMA-5012804).
Aangezien ik de afgelopen periode 2,5 dag met koorts in bed lag kon ik pas vandaag de voorbereidingen afronden voor verzending aan Forza Refurbished. Ik heb vanmorgen deze vertraging gemeld aan uw medewerker Martin. Deze medewerker deed zeer terughoudend over het recht op garantie. Hij verwees hierbij naar de 'kleine lettertjes' en stelde voor om het apparaat op te sturen om vervolgens te horen te krijgen of de reparatie wel of niet onder de garantie valt. Ik heb als reden voor reparatie een gescheurde startknop gemeld. Ik vind dat typisch een onderdeel dat bij een refurbished apparaat -ondanks gedegen controle- er doorheen glipt.
Gewenste oplossing
Dat Forza Refurbished de startknop zonder reparatiekosten vervangt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.