Klacht Foscam: Foscam waarschuwt: outdoor camera F19900P door roestvorming ondeugdelijk

Boelhouwer3

Foscam heeft nog steeds niet gereageerd op het verzoek van klachtenkompas zich aan te melden. Ook heeft Foscam nog altijd geen nieuwe camera opgestuurd nadat de oude "waterdichte" buitencamera na 10 maanden in de buitenlucht door lekkage total loss was.
Commentaar van Foscam: de camera voet was ernstig gecorrodeerd. Mijn commentaar: Maakt Foscam buiten camera's voor gebruik binnenshuis?
Tot slot heeft Foscam nog altijd niet gereageerd op de stelling op de site van Kieskeurig, dat indien de fabrikant fabrieksgarantie verleent boven de wettelijke garantie, hij een defect product moet repareren of vervangen, tenzij hij kan aantonen dat het defect door verkeerd gebruik door de consument is veroorzaakt.
Foscam constateert weliswaar dat de camera "ernstig gecorrodeerd is" maar verbindt daar niet de conclusie aan dat er dus kennelijk sprake is van een ondeugdelijk product.

Nieuwe camera.

Wij vinden dat Foscam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Foscam?