Klacht Fossil: Geen geld terug na artikel niet leverbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 633458
Gebruiker
Samara
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vooraf betaald en 2 sieraden gekocht.
Deze waren niet leverbaar en de Fossil zou mij terug betalen.
Ik heb na 3 weken nog niet mijn geld terug en ik blijf maar contact zoeken met de klantenservice.
Elke keer zeggen ze dat ze het terug boeken maar er gebeurd niets

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze mijn eigen geld terug geven.
Het artikel was niet leverbaar.
Geboden oplossing
Ik heb met iDeal betaald. Het geld staat volgens de Rabobank op een soort tussen rekening maar met ideal is het wel van mijn rekening af. De Fossil zegt stug: wij hebben het geld niet en het staat bevroren op je eigen bank. Dus geen oplossing. Koop nooit iets bij Fossil , dat zou de oplossing zijn!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Samara
    Datum
    Geen reactie van het bedrijf en geen geld terug

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fossil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen