Opgelost door Foto klein: Foto Klein overtreed Privacy wetgeving en smeert ongewenste verzekering aan

LW

Foto Klein smeert klanten een gratis verzekering aan die na twee maanden automatisch incasso's afschrijft zonder waarschuwing. Foto Klein verstrekt zonder toestemming privacy gegevens aan derden. In dit geval aan Harmonyservicecenter.
Dit moet stoppen en Foto Klein moet hier voor worden vervolgt.

Foto Klein moet stoppen met deze overtreding van de privacy gegevens en de klant laten tekenen voor de verzekering die deze nu onwetend aangaat.

Wij vinden dat Foto klein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LW
    Direct na het melden van mijn klacht aan Foto Klein heeft men er voor gezorgd dat de polis afgesloten/geroyeerd werd bij HSC.
    Op zich heeft men snel en daadkrachtig gereageerd en gaf en aan dat ik direct een polisblad had moeten ontvangen.
    Op zich ben ik tevreden over de acties en oplossing. Foto Klein is in ieder geval snel bereid het op te lossen en dat waardeer ik zeer. Het "gratis" verzekeren van je aankoop mogen ze van mij echter wel afschaffen.

LW

Ook een klacht indienen over Foto klein?