Klacht Foto klein: Fotoboek niet compleet afgedrukt / geen reactie op klachtmails

Hans

We hebben via de website een fotoboek besteld bij fot Klein / CEWE fotoboek. Toen het boek was afgeleverd bleek dat op 1 pagina de teksten bij de foto's niet afgedrukt zijn. We hebben via dit het mailadres van de klantenservice op 6-9-2015 14:25 gemeld. We hebben een ontvangstbevestiging ontvangen van deze mail. Omdat we na een week nog geen verdere reactie hadden ontvangen, hebben we op 13-9-2015 21:33 de klacht nogmaals via een mail gemeld. Ook op deze mail hebben we een ontvangstbevestiging gehad maar geen verdere reactie. Daarop hebben we op 17-9-2015 telefonisch contact opgenomen. Daar werd ons medegedeeld dat de betreffende tekst over een foto staat en daarom niet was afgedrukt. We hebben echter vaker een fotoboek bij deze firma laten afdrukken waarbij de tekst over meerdere foto's staat en daar is dit probleem niet opgetreden. Op de vraag waarom er niet op onze twee klachtenmails was gereageerd werd geen duidelijk antwoord gegeven. Een lichte mompeling dat men dat ook niet wist

Een fotoboek waar alle tekst wel is afgedrukt. (Als dat niet mogelijk is verwachten we wel dat er eerst een melding komt dat iets niet gaat. Dan kunnen we alsnog besluiten of we bijvoorbeeld de tekst aanpassen)
Het zou de leverancier sieren als er ook een reactie komt op een klacht die via de mail naar hen is verstuurd.

Wij vinden dat Foto klein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bedrijf inmiddels failliet.

Hans

Ook een klacht indienen over Foto klein?